تابستانه

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:03

آيا برنده جنگ روسيه و اوکراين، بيت کوين خواهد بود؟

جنگ هميشه با فروش سنگين دارايي‌هاي پر ريسک از جمله سهام و کريپتوکارنسي نيز همراه بوده است.

افزايش تنش در اوکراين موجب شد که بيت‌ کوين از 45 هزار دلار تا 42 هزار دلار ريزش کند. کارشناسان معتقدند اگر محدوده 42 هزار دلار از دست برود حمايت بعدي 40 هزار دلار است. اما اگر محدوده 40 هزار دلار هم از دست برود احتمالا بيت ‌کوين سقوط بي‌سابقه‌‌اي را تجربه مي‌کند.

همچنين برخي بر اين باورند واکنش هيجاني بازار رمزارزها به جنگ افزايش عرضه است اما بعد از مدتي افزايش تورم مي‌تواند به نفع اين بازار تمام شود. درواقع بيت‌ کوين به عنوان سپر خوبي در مقابل تورم عمل مي‌کند و همين موضوع هم استدلال طرفداران صعود بيت ‌کوين است.

شيوع بيماري کوييد 19 و افزايش تورم در سراسر جهان دليلي براي رشد بازار رمزارزها بود. اکنون بسياري ادعا مي‌کنند برنده اين جنگ بيت‌ کوين خواهد بود.

تاثير جنگ اوکراين بر بيت کوين

s5_7ojt.jpg

 

دولت اوکراين از کاربران توييتر درخواست کرد که از غيرنظاميان و سربازان اين کشور حمايت کنند. در هفته اول جنگ اوکراين و روسيه، دولت اوکراين پذيرش بيت کوين، اتريوم و تتر را براي تامين مالي نظاميان و شهروندان اين کشور آغاز کرد.

پس از تهديد روسيه به تصرف شهر کيف، دولت اوکراين از سازمان‌هاي بين‌المللي زيادي درخواست کمک کرد. اکنون حساب رسمي دولت اين کشور در توييتر از مردم دنيا نيز درخواست ارسال کمک‌هاي مالي کرده است.

معاون نخست‌ وزير اوکراين، ميخائيلو فدوروف سه آدرس کيف پول رمزارزي را به اشتراک گذاشت و از جامعه کريپتو درخواست کرد کمک‌هاي خود را به اين آدرس‌ها واريز کنند. آدرس‌هاي اعلام شده براي بيت کوين و اتريوم از طرف اکانت دولت و حساب معاون نخست‌ وزير يکسان بوده؛ اما آدرس تتر اعلام شده از سوي نخست‌وزير بر پايه استاندارد TRC20 است.

برخي از فعالان حوزه کريپتو از جمله ويتاليک بوترين در ابتدا به هک شدن حساب معاون نخست ‌وزير مشکوک شدند. اما چند ساعت بعد توميکا تيلمان، ديپلمات آمريکايي صحت اين آدرس را تاييد کرد. وي اعلام کرد براي تاييد اين حساب با وزير کشور اوکراين نيز در ارتباط بوده است.

در طي جنگ روسيه و اوکراين، پناهندگان غيرنظامي اعلام کردند که دسترسي آن‌ها به پس‌اندازهاي فيات و کارت‌هاي اعتباري خود دچار مشکل شده است. همچنين سازمان ملل نيز گزارش داده است که تا 26 فوريه بيش از 150 هزار اوکرايني نيز آواره شده‌اند. بسياري از اين آوارگان در کشورهاي همسايه حضور دارند و نمي‌توانند از دارايي‌هاي فيات خود استفاده کنند.

بوترين يک پلتفرم خودگردان DAO را معرفي کرد.اين در حالي است که سردرگمي‌هاي بسياري براي ارسال کمک‌ها وجود داشت. تمرکز اين پلتفرم خدمت‌ رساني به شهروندان اوکرايني است.

پلتفرم UkraineDAO به رهبري ناديا تولوکونيکوا، با توسعه توکن‌هاي NFT پرچم اوکراين شروع به کار کرد. درواقع هدف اين پلتفرم جمع‌آوري کمک‌هاي مالي و رمزارزي براي غيرنظاميان اوکرايني است.

در 24 فوريه در طي گزارشي، خبرگزاري Cointelegraph اعلام کرد که وزارت دفاع اوکراين نيز درخواست‌هاي بسياري از شهروندان ساير کشورها براي ارسال کمک‌هاي مالي دريافت کرده‌اند.

درواقع سرعت، امنيت و ازان بودن فرايند انتقال موجب شده است که رمز ارزها گزينه‌اي مناسب براي حمايت از جنگ زده‌هاي اين کشور باشد.

با شروع حمله روسيه به اکراين، بسياري از چهره‌هاي شناخته شده دنياي کريپتو نيز تلاش‌هاي گسترده‌اي براي کمک به کشور اکراين انجام دادند.

سام بنکمن فريد، مدير عامل FTXاز اولين کساني بود که کمک‌هاي رمزارزي خود را براي اين کشور ارسال کرد.

انتقال رمزارزها براي دولت اوکراين در شرايطي که نقل و انتقالات بانکي مسدود است درواقع قدرت و آزادي رمزارزها را نشان مي‌دهد. اينکه مردم آزادانه از هر کجاي دنيا بدون دخالت دولت‌ها و سيستم بانکي مي توانند بيت کوين و ساير رمزارزها را انتقال دهند و کسي قادر به مسدود کردن اين مسير نيست مي تواند موجب پذيرش بيشتر بيت کوين و رمزارزها در جهان شود.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 654 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:18

انواع هوشمندسازي ساختمان و روش هاي اجرا

شايد شما هم در مورد انواع هوشمندسازي ساختمان مطالبي را خوانده باشيد. اين تکنولوژي با وجود نوپا بودن علاقه مندان زيادي در سرتاسر دنيا پيدا کرده است. همزمان با ساير نقاط دنيا در ايران نيز شرکت هاي مختلفي اقدام به توليد اين تجهيزات مي کنند.

جذابيت استفاده از خانه هوشمند در کنار ميل به آسايش بيشتر انسان ها از جمله دلايل توسعه اين تکنولوژي است. هوشمندسازي ساختمان به روش هاي مختلفي انجام مي شود. در اين مقاله به معرفي انواع هوشمندسازي ساختمان و نکاتي در اينباره خواهيم پرداخت. دسته بندي هاي مختلفي براي تعيين انواع هوشمندسازي وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهيم پرداخت.

انواع هوشمندسازي ساختمان

اولين دسته بندي که مي توان براي سيستم هاي هوشمند انجام داد براساس ارتباط خط داده آن هاست. سيستم هاي هوشمند علاوه بر خط قدرت که همان سيم کشي سنتي (فاز و نول) است، يک خط انتقال ديتا نيز دارند. اين خط انتقال ديتا مي تواند به صورت باسيم يا بيسيم باشد. خطوط انتقال داده سيمي براساس پروتکل ارتباطي مورد استفاده تجهيزات متفاوت است.

برخي از پروتکل ها از کابل استاندارد ويژه اي استفاده مي کنند. از اين جمله مي توان به پروتکل KNX اشاره کرد. گروه ديگري از پروتکل ها از انواع کابل هاي موجود در بازار استفاده مي کنند. به عنوان مثال پروتکل mod-bus از کابل شبکه cat-5 يا سيم تلفن استفاده مي کند.

انواع هوشمندسازي ساختمان بيسيم نيز بر بسترهاي مختلفي صورت مي گيرد. از جمله روش هاي انتقال داده بيسيم مي توان به WIFI ، بلوتوث و فرکانس راديويي (RF) اشاره کرد. هريک از اين روش ها مزايا و معايبي دارند. مهمترين نکاتي که در مورد ارتباط بيسيم بايد به آن اشاره کرد توان مصرفي و حداکثر بازه پوشش ارتباط است.

در سيستم هاي هوشمند باسيم محدوديت فاصله بين نودها وجود ندارد. اين در حالي است که سيستم هاي بيسيم محدوديت فاصله دارند. با توجه با ساختار محيطي که تجهيزات در آنجا نصب مي شوند، برد ارتباطي ممکن است متفاوت باشد.

امکانات يک سيستم هوشمند

خانه هاي هوشمند را براساس امکانات قابل ارائه آن ها نيز مي توان دسته بندي کرد. اگرچه برخي از امکانات قابل ارائه در سيستم با پروتکل ارتباطي آن ها مرتبط است. استفاده از يک پروتکل بين المللي مزايا و معايب مختلفي دارد.

به عنوان مثال پروتکل بين المللي امکان استفاده از تجهيزات برندهاي مختلف را براي شما فراهم مي کند. به عنوان مثال مي توانيد کليدهاي هوشمند يک برند را در کنار سنسورهاي برند ديگر استفاده کنيد. امکان استفاده از تجهيزات برندهاي مختلف دست شما را براي داشتن امکانات بيشتر باز مي گذارد.

 سيستم هاي امنيتي هوشمند    خانه هاي هوشمند    فروشگاه اسمارت سکيوريتي   نمونه هاي شهر هوشمند

 

از سوي ديگر تجهيزات با پروتکل بين المللي معايبي نيز دارند. قيمت بالاي تجهيزات، هزينه بالاي تعمير و نگهداري، کمبود جنس در بازار و … از جمله معايب اين سيستم ها است. حتي هزينه خريد لايسنس استفاده از نرم افزار براي اين تجهيزات رقم قابل توجهي خواهد بود.

از سوي ديگر تجهيزاتي که پروتکل اختصاصي دارند، عموما با سيستم هاي ديگر ارتباط برقرار نمي کنند. اين سيستم ها هزينه کمتري دارند و اغلب لايسنس نرم افزار آن ها رايگان است. از جمله امکانات قابل ارائه در انواع هوشمندسازي ساختمان مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • کنترل تجهيزات روشنايي
  • کنترل وسايل برقي
  • کنترل شير اصلي آب و گاز
  • کنترل هوشمن پرده برقي
  • سيستم امنيتي هوشمند
  • و

انواع هوشمندسازي ساختمان از نظر تجهيزات

امکانات قابل ارائه در خانه هوشمند ممکن است به وسيله تجهيزات متفاوتي ارائه شوند. به عنوان مثال براي هوشمندسازي تجهيزات روشنايي مي توانيد از کليد لمسي هوشمند يا رله هوشمند استفاده کنيد. کليدهاي لمسي هوشمند در انواع مختلفي از نظر تعداد پل و رنگ عرضه مي شوند. اين کليدها امکان کنترل به صورت محلي و از طريق اپليکيشن را براي شما فراهم مي کنند.

 

اين کليدها همچنين ظاهر زيبايي دارند و به عنوان يک المان دکوراتيو مورد استفاده قرار مي گيرند. رله هاي هوشمند داخل تابلو برق نصب مي شوند. اين رله ها نيز با تعداد کانال هاي متفاوت عرضه مي شوند. در انواع هوشمندسازي ساختمان از رله ها استفاده زيادي مي شود. اغلب امکانات خانه هوشمند توسط رله ها ارائه مي شوند.

از منظر تجهيزات مي توان سيستم هاي هوشمند را به دو نوع تابلويي (متمرکز) و گسترده (استفاده از کليد) تقسيم کرد. بهتر است قبل از تصميم گيري و انتخاب انواع هوشمندسازي ساختمان، با يک مشاوره در اينباره مشورت کنيد. مشاوران خانه هوشمند گلدور آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند.

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:09

بررسي آپشن هاي هوشمند Videopark

امروزه سيستم هاي نظارت تصويري ( دوربين مداربسته ) از لحاظ کارکرد صرفا جنبه ي نظارتي نداشته و به ابزاري کارآمد براي پيشگيري از وقوع ناهنجاري ها تبديل شده اند .
دوربين هاي مداربسته ي برند Videopark به لطف دارا بودن از هوش مصنوعي قدرتمند توانسته اند امکانات شاياني را در اين حوزه به ارمغان بياورند ، در اين مقاله به بحث و بررسي آپشن هاي هوشمند دوربين هاي Videopark خواهيم پرداخت.

دوربين هاي مداربسته ي ويديوپارک با بهره وري از تکنولوژي هوش مصنوعي توانسته اند رويکرد شگرفي در زمينه ويديو آناليتيک داشته باشند که در ادامه ي مقاله به تشريح آن خواهيم پرداخت .

خطاي انساني در پايش تصاوير اجتناب ناپذير است و اگر پايش تصوير بيش از ?? دقيقه به طول بيانجامد احتمال وقوع چنين خطايي بسيار زياد مي شود . توسط آپشن هاي هوشمند دوربين هاي ويديو پارک احتمال وقوع خطاي انساني را به صفر برسانيد .

آپشن هاي هوشمند دوربين هاي مداربسته ويديو پارک

آپشن هاي هوشمند دوربين هاي مداربسته ويديو پارک عبارتند از :

? تشخيص چهره

? تشخيص رفتار هاي مشکوک

? تشخيص اشياء گم شده

? تشخيص حرکت خلاف جهت

? کنترل عبور از خط

? تعريف منطقه ممنوعه

? تشخيص ورود به منطقه ي فنس کشي شده

? تشخيص عدم فوکوس بودن دوربين مداربسته

? تشخيص جابجايي دوربين

? تشخيص مشکل رنگ

? تشخيص رها شدن اشياء

 

 

تشخيص چهره

از طريق اين آپشن دوربين مداربسته قادر خواهد بود صورت انسان ها را تشخيص دهد و متناسب با سياستگذاري کاربر واکنشي مانند آلارم را فعال کند.

تشخيص رفتارهاي مشکوک

به واسطه ي اين آپشن ، دوربين مي تواند رفتار هاي مشکوک مانند پرسه زدن را تشخيص دهد و آن را گزارش دهد .

تشخيص اشياء گم شده

از طريق اين آپشن اجسامي که حساس هستند را مي توانيد انتخاب کنيد تا هر زمان کسي آن را برداشت ، دوربين تحريک شده و آلارم يا پيامي را ارسال نمايد .

تشخيص حرکت خلاف جهت

کاربرد اين قابليت اغلب براي کنترل تردد خودرو مي باشد و مي توان با مشخص کردن جهت حرکت خودرو ها دوربين را مجهز به تشخيص حرکت خلاف نمود و در صورت حرکت خلاف خودرو گزارشي براي واحد کنترل ارسال گردد.

 

کنترل عبور از خط

توسط اين قابليت مي توان خطي را در تصوير دوربين مداربسته ترسيم نمود و در صورت عبور شخص يا شيء از آن خط گزارشي دريافت نمود.

تعريف منطقه ممنوعه

مي توان منطقه اي را در تصوير مشخص نمود و در صورت ورود به آن منطقه آلارم براي واحد کنترل ارسال خواهد گرديد .

تشخيص ورود به منطقه فنس کشي شده

اين آپشن شبيه مورد ( تعريف منطقه ممنوعه) مي باشد با اين تفاوت که در مورد اين آپشن ، منطقه ي ممنوعه به شکل خطي بوده ( مثلا کناره ي يک اتوبان ) ولي در اين حالت مي توان يک منطقه را با ابعاد دلخواه به شکل فنس حساس نمود .

تشخيص عدم فوکوس بودن دوربين مداربسته

در صورتي که به هر دليل دوربين از فوکوس بودن خارج شود دوربين اين مشکل را خودکار تشخيص داده و گزارش آن را ارسال مي کند .

تشخيص جابجايي دوربين

در صورتي که دوربين مداربسته به هر دليل جابجا شود از طريق اين قابليت به صورت خودکار دوربين شما را مطلع مي سازد.

تشخيص مشکل رنگ

دوربين مداربسته Videopark مي تواند مشکل شناسايي ، تنظيم نبودن رنگ تصوير را تشخيص دهد و در صورت تنظيم نبودن آن را گزارش دهد .

تشخيص رها شدن اشياء

اين قابليت مي تواند براي جلوگيري از حملات تروريست کاربردي مي باشد، بدين شکل که در صورتي که جسمي براي مدتي معين به منطقه اي مشخص بصورت ثابت اضافه گردد آن را تشخيص داده و به واحد کنترل گزارش مي دهد ، تصور کنيد اين جسم يک چمدان حاوي مواد منفجره باشد و آن را شخص تروريست در جايي مانند فرودگاه قرار دهد ، دوربين بصورت اتوماتيک اين چمدان رها شده را تشخيص داده و آن را به واحد کنترل گزارش مي دهد .

نتيجه گيري

همواره مي توان با استفاده از تکنولوژي روز ، رنگ تازه اي به زندگي بخشيد ، اگر مي خواهيد رنگ تازه اي به وضعيت امنيت مجموعه ي خود دهيد ، دوربين هاي مداربسته ويدئوپارک بهترين انتخاب مي باشند ، زيرا به واسطه ي آپشن هاي هوشمند و اصالت برند و همچنين خدمات پس از فروش ايده آل ، يقينا مي تواند انقلابي در وضع امنيتي و حفاظتي موجود ايجاد نمايد.

 

https://yorfriends.com/blogs/post/8021

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1021091/

https://checkpointforarts.com/activity/p/807720/

https://kason97179866.wordpress.com/2022/02/06/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%db%8c%d8%a7-%d9%be%db%8c/

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 143 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:14

متاسفانه در سال هاي اخير سئو سايت ها به خاطر برنامه ريزي غلط دچار مشکل شده است.اما با برنامه ريزي مي شود آن رادرست کرد.شرکت هاي فوق ممکن است که کمي دچار افزايش رتبه شوند اما چون برنامه ريزي صحيح ندارند در نهايت به جايي ندارند.استراتژي بازاريابي آنلاين ناديده گرفته شده است وبه درستي از آن استفاده نمي شود.فرايند سئو کمي زمان بر است.البته اگر به درستي و با استراتژي درست انجام شود موردي ندارد. وبه دليل زمان بر بودن  سئو خيلي از افراد کلا بيخيال اين امر مي شوند.بسياري از کسب وکارها فکر ميکنند که سئو يک راه حل سريع براي بهبود کسب وکارشان است اما اين گونه نيست و آنها اشتباه مي کنند.آنها سئو را يک راه کاربردي براي رسيدن به اهداف کوتاه مدت خود مي دانند همچنين آنها فکر ميکنند که  سئو يعني انتخاب چندين کلمه ي کليدي و همين . اما سئو يک پروسه ي دشوار و زمان بر استوذر سئو بايد بر روند کار نظارت دائم داشتو انجام تنظيمات  مجدد در فرآيند ها نيز بسيار زمان بر است

سئو خود را به صورت smart انجام دهيد

اگر شما قبلا صاحب کسب وکاري بوده ايد بايد اين را بدانيد که اسمارت  سئو سايت اصفهان به معني اهداف مشخص ، قابل اندازه گيري ، قابل دستيابي وواقعي است.شما هم مي توانيد از اين روش تعيين اهداف براي سئو سايت خود استفاده کنيد .به جاي آنکه اهداف سئو را دوماه بعد انجام دهيد.اگر هدف شما رتبه ي يک باشد ناميد خواهيد شد .زيرا پول وزمان خود را براي رسيدن به يک هدف غير واقعي حدر مي دهيد.

کلمه ي s  به معناي اهداف مشخص:

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

زماني که اهداف مشخصي داريد که بر اساس واقعيت هستند، موفقيت آسان تر است.

 

منتشر شده در 26 اکتبر 2021 در

بهره وري

کت بوگارد

کت بوگارد

نويسنده مشارکت کننده

 

براي زندگي کاري مشترک شويد

داستان‌هايي درباره فناوري و تيم‌ها در صندوق ورودي خود دريافت کنيد

 

اشتراک در

خلاصه 5-ثانيه

تيم ها اغلب به دليل عدم توافق در مورد تعريف موفقيت، از رسيدن به اهداف خود کوتاهي مي کنند.

اهداف SMART از مجموعه خاصي از معيارها استفاده مي کنند تا اطمينان حاصل شود که اهداف به وضوح تعريف شده و در يک بازه زماني مشخص قابل دستيابي هستند.

کار کردن در هر مرحله از ايجاد يک هدف SMART مي‌تواند مواردي را آشکار کند که اولويت‌ها و منابع با هم هماهنگ نيستند.

جين را ملاقات کنيد او يک مدير محصول در يک شرکت فناوري متوسط ??است - اجازه دهيد آن را Techfirm، Inc بناميم. جين وظيفه افزايش استفاده از برنامه تلفن همراه Techfirm را بر عهده داشته است.

 

او مي داند که براي تحقق اين امر به همه چيز نياز دارد، اما يک مشکل وجود دارد. وقتي جين در گذشته اهدافي را براي تيم تعيين کرده است، آنها به سرعت از مسير خود خارج مي شوند. به نظر مي رسيد هيچ کس درک روشني از اينکه موفقيت چگونه بايد باشد را نداشت. پيشرفت به اندازه کافي نظارت نشده بود. و به ناچار، آن هدف مهم به پشت مشعل لغزيد (قبل از خاموش کردن کامل اجاق گاز).

 

به همين دليل، اين بار، جين قصد دارد از اهداف SMART براي تنظيم يک برنامه عمل و ادامه مسير استفاده کند.

 

5 نمودار که نشان مي دهد چگونه تغيير زمينه باعث کاهش بهره وري شما مي شود

مقاله مرتبط

5 نمودار که نشان مي دهد چگونه تغيير زمينه باعث کاهش بهره وري شما مي شود

توسط اشلي فاوس در بهره وري

اهداف SMART چيست؟

SMART در اهداف SMART مخفف عبارت Specific، Measurable، Achievable، Relevant و Time-Bound است.

 

تعريف اين پارامترها به عنوان آنها به هدف شما کمک مي کند تا اطمينان حاصل کنيد که اهداف شما در يک بازه زماني مشخص قابل دستيابي هستند. اين رويکرد کليات و حدس‌ها را حذف مي‌کند، جدول زماني مشخصي را تعيين مي‌کند و رديابي پيشرفت و شناسايي نقاط عطف از دست رفته را آسان‌تر مي‌کند.

 

نمونه اي از بيانيه هدف SMART ممکن است به اين صورت باشد: هدف ما [هدف قابل سنجش] بر اساس [زمان يا مهلت] است. [بازيکنان يا تيم هاي کليدي] اين هدف را با [چه مراحلي براي رسيدن به هدف برداريد] انجام خواهند داد. تحقق اين هدف [نتيجه يا منفعت] خواهد داشت.

 

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

 

فکر کردن در مورد اين سؤالات کمک مي کند تا به قلب هدف خود برسيد. در اينجا مثالي از هدف خاصي که جين ممکن است به آن دست يابد آورده شده است:

 

خاص

با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه اجتماعي هدفمند، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را افزايش دهيد.

 

م: قابل اندازه گيري

خاص بودن يک شروع محکم است، اما تعيين کميت اهداف شما (يعني اطمينان از قابل اندازه‌گيري بودن آنها) پيگيري پيشرفت و دانستن اينکه چه زماني به خط پايان رسيده‌ايد را آسان‌تر مي‌کند.

 

جين و تيم محصولش مي‌خواهند تعداد کاربران اپليکيشن موبايل خود را افزايش دهند – اما چقدر؟ اگر حتي يک ثبت نام جديد دريافت کنند، از نظر فني رشد مثبتي است – پس آيا اين بدان معناست که آنها تمام شده اند؟ همين امر در مورد استراتژي آنها نيز صدق مي کند. آنها در چند پلتفرم تبليغ خواهند کرد؟

 

براي تأثيرگذاري بيشتر اين هدف SMART، جين بايد معيارهاي قابل اندازه گيري و رديابي را در خود جاي دهد.

 

قابل اندازه گيري

با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه اجتماعي هدفمند براي چهار پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس بوک، توييتر، اينستاگرام و لينکدين، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را 1000 نفر افزايش دهيد.

 

ج: قابل دستيابي

اين نقطه در روندي است که شما به خودتان يک بررسي واقعيت جدي مي دهيد. اهداف بايد واقع بينانه باشند - نه پايه هايي که به ناچار از آنها پايين مي آييد. از خود بپرسيد: آيا هدف شما چيزي است که تيم شما مي تواند به طور منطقي به آن دست پيدا کند؟

 

جين ممکن است به هدف خود نگاه کند و متوجه شود که با توجه به تيم کوچکش و حجم کاري سنگين آنها، ايجاد کمپين هاي تبليغاتي براي چهار پلتفرم اجتماعي ممکن است بيش از آن چيزي که آنها بتوانند جويدن کنند، گزنده باشد. او تصميم مي‌گيرد به سه شبکه اجتماعي که در آن‌ها به احتمال زياد مشتريان جديدي پيدا مي‌کند، کاهش يابد.

 

قابل دستيابي

با بهينه‌سازي فهرست فروشگاه برنامه و ايجاد کمپين‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي هدفمند براي سه پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس‌بوک، توييتر و اينستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را ???? نفر افزايش دهيد.

 

حفاظت از دستيابي به هدف زماني که شما آن را تعيين مي کنيد بسيار آسان تر است. با اين حال، هميشه اينطور نيست. هنگامي که اهداف از جاي ديگري به دست مي‌آيند، مطمئن شويد که محدوديت‌هايي را که ممکن است تحت آن کار مي‌کنيد، در ميان بگذاريد. حتي اگر نمي توانيد هدف نهايي را تغيير دهيد، حداقل مي توانيد موقعيت خود (و موانع احتمالي) را از قبل مشخص کنيد.

اينجا جايي است که بايد به تصوير بزرگ فکر کنيد. چرا هدفي را که تعيين مي کنيد تعيين مي کنيد؟

محرک بزرگي براي وفاداري مشتريان است و افزايش استفاده از اپليکيشن‌ها مي‌تواند به معناي چيزهاي بزرگي براي اهداف درآمدي نهايي شرکت باشد. اکنون او در بيانيه خود تجديد نظر مي کند تا آن زمينه را منعکس کند.

با بهينه‌سازي فهرست فروشگاه برنامه و ايجاد کمپين‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي هدفمند براي سه پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس‌بوک، توييتر و اينستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را به ???? نفر افزايش دهيد. از آنجايي که کاربران تلفن همراه تمايل دارند مدت بيشتري از محصول ما استفاده کنند، افزايش استفاده از برنامه ما در نهايت باعث افزايش سودآوري مي شود.

 

T: محدود به زمان

براي اندازه گيري صحيح موفقيت، شما و تيمتان بايد در مورد زمان رسيدن به يک هدف در يک صفحه باشيد. افق زماني شما چيست؟ تيم چه زماني شروع به ايجاد و اجراي وظايفي که شناسايي کرده اند مي کند؟ کي تمام مي شوند؟

 

اهداف SMART بايد داراي پارامترهاي مرتبط با زمان باشند، بنابراين همه مي دانند که چگونه در يک بازه زماني تعيين شده در مسير خود باقي بمانند.

 

هنگامي که جين آن تاريخ ها را وارد مي کند، هدف SMART او کامل مي شود.

 

تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را تا 1000 نفر در سه ماهه اول سال 2022 افزايش دهيد. اين کار با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد کمپين هاي رسانه هاي اجتماعي هدفمند، که در فوريه 2022 اجرا مي شوند، در سه پلتفرم رسانه اجتماعي انجام مي شود: فيس بوک. ، توييتر و اينستاگرام. از آنجايي که تلفن همراه نقطه اصلي تبديل ما براي ثبت نام با مشتري پولي است، افزايش استفاده از برنامه ما در نهايت فروش را افزايش مي دهد.دانستن نحوه تعيين اهداف با استفاده از چارچوب SMART مي تواند به شما در تعيين و دستيابي به اهداف، مهم نيست که چقدر بزرگ يا کوچک باشد، کمک کند.

 

 

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:40

بازاريابي وابسته چيست (و چگونه شروع کنيم)

بازاريابي وابسته در سال 2021 چيست؟

به نظر ايده آل است، اينطور نيست؟ شما يک وب سايت راه اندازي مي کنيد، چند لينک وابسته اضافه مي کنيد و شروع به کسب درآمد غيرفعال مي کنيد که هميشه آرزويش را داشتيد.

بسياري از وبلاگ نويسان از اين راه درآمد بالايي دارند. به عنوان مثال، رايان رابينسون در سايت ryrob.com هر ماه پنج رقم ميانه به دست مي آورد.

با اين حال، وبلاگ نويسي تنها راه کسب درآمد از بازاريابي وابسته نيست. ميکروسايت‌ها، فهرست‌هاي ايميل و بازاريابي ويديويي تنها چند روشي هستند که مردم براي کسب درآمد آنلاين از آن‌ها استفاده مي‌کنند.

اگرچه همه افراد از بازاريابي وابسته شش رقمي نمي گيرند، اما مي توانيد از نکات و استراتژي هايي براي بهبود سايت خود و افزايش درآمد خود استفاده کنيد.

بازاريابي وابسته فرآيند کسب درآمد (کميسيون) است که هر بار که محصولات يا خدمات يک شرکت را تبليغ مي کنيد و فروش را انجام مي دهيد. شما فقط هر بار که فروش را انجام مي دهيد، حقوق دريافت مي کنيد، درست مانند يک نماينده فروش فقط کميسيون.

اکنون قبل از اينکه وارد بازاريابي وابسته شوم، اجازه دهيد به شما بگويم که چرا بايد به آن اهميت دهيد.

از زماني که هفته کاري 4 ساعته منتشر شد، به نظر مي رسد همه هدف يکساني دارند.

براي بيدار شدن در صبح، لپ تاپ خود را باز کنيد و به چيزي شبيه به اين نگاه کنيد:

راهنماي بازاريابي وابسته 2021

اين رويا است، درست است؟

هنگام خواب پول در بياوريد.

آماده بيشتر دانستن هستيد؟ بياييد با اصول اوليه شروع کنيم - چيست و چه کسي از آن استفاده مي کند.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته به تبليغ محصولات ديگران در ازاي پورسانت کوچک براي هر فروش مي پردازد. احتمالاً در بسياري از وب‌سايت‌هايي که بازديد مي‌کنيد، عناويني با علامت «پيوند وابسته» يا «پست حمايت‌شده» ديده‌ايد. يا شايد قبلاً اولين قدم را برداشته ايد و در يک شبکه وابسته ثبت نام کرده ايد.

اگر در بازاريابي وابسته جديد هستيد، بياييد نحوه عملکرد آن را پوشش دهيم.

ابتدا، يک برنامه يا شبکه وابسته را پيدا کنيد که به آن علاقه داريد. به نماي کلي برنامه، از جمله نوع محصولات يا خدمات، روش هاي پرداخت، و کميسيون هايي که ارائه مي دهند نگاه کنيد.

اگر براي شما جذاب است، ثبت نام کنيد و منتظر تاييد پذيرش خود باشيد. سپس، شروع به ايجاد محتوا، اضافه کردن پيوندهاي سفارشي برنامه کنيد. اين پيوندها زماني را که يکي از کاربران شما خريدي انجام مي‌دهد، رديابي مي‌کنند و کميسيون کمي دريافت خواهيد کرد.

شما مي توانيد با شرکت هاي فردي يا شبکه هاي وابسته کار کنيد، جايي که ثبت نام کرده و برنامه هاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد. براي سهولت در انتخاب، برنامه ها به طور کلي به دسته بندي تقسيم مي شوند. پس از تأييد، شروع به تبليغ پيوندهاي وابسته خود در وب سايت خود، در خبرنامه ها، در رسانه هاي اجتماعي و هر جاي ديگري که مجاز به اشتراک گذاري پيوندها هستيد، کنيد.

هنگامي که به حداقل سطح پرداخت رسيديد، شبکه براي شما يک پرداخت ارسال مي کند. روش هاي پرداخت متفاوت است و معمولاً شامل پي پال، حواله هاي بانکي و چک مي شود.

بياييد نگاهي عميق تر به بخش هاي يک سيستم بازاريابي وابسته موفق بيندازيم.

بازرگان

گاهي اوقات به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاري، خرده فروش يا فروشنده نيز شناخته مي شود. اين حزب است که محصول را ايجاد مي کند. اين مي تواند يک شرکت بزرگ مانند Dyson باشد که جاروبرقي توليد مي کند.

يا ممکن است يک فرد مجرد مانند ماريا کوز باشد که دوره هاي آنلاين را به کارآفرينان زن مي فروشد.

از کارآفرينان انفرادي گرفته تا استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌هاي عظيم Fortune 500، هر کسي مي‌تواند تاجر پشت برنامه بازاريابي وابسته باشد. آنها حتي نيازي به مشارکت فعال ندارند. آنها فقط بايد محصولي براي فروش داشته باشند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابان وابسته

اين حزب گاهي به عنوان ناشر نيز شناخته مي شود. شرکت‌هاي وابسته همچنين مي‌توانند از افراد مجرد تا کل شرکت‌ها متغير باشند. يک تجارت بازاريابي وابسته مي تواند ماهانه چند صد دلار کميسيون يا ده ها ميليون دلار توليد کند.

اينجا جايي است که بازاريابي اتفاق مي افتد. يک شرکت وابسته يک يا چند محصول وابسته را تبليغ مي کند و سعي مي کند مشتريان بالقوه را در مورد ارزش محصول تاجر جذب و متقاعد کند تا در نهايت آن را خريداري کنند.

اين را مي توان با اجراي وبلاگ بررسي محصولات تاجر به دست آورد. مثلا:

نمونه اي از يک وب سايت وابسته

همچنين مي‌تواند يک سايت کامل براي يافتن محصولات جالب مرتبط با موضوع خاص و تبليغ آن محصولات وابسته باشد.

نمونه اي از يک وب سايت وابسته

(به همين دليل است که I'm Breke يکي از محبوب ترين سايت هاي شبکه وابسته است)

مصرف کننده

مشتري يا مصرف کننده سيستم وابسته را به گردش در مي آورد. بدون فروش، هيچ کميسيوني براي تقسيم وجود ندارد و هيچ درآمدي براي تقسيم وجود ندارد.

شرکت وابسته سعي مي‌کند در هر کانالي که مناسب مي‌داند، براي مصرف‌کننده بازاريابي کند، خواه اين شبکه اجتماعي، بيلبوردهاي ديجيتال يا از طريق يک موتور جستجو با استفاده از بازاريابي محتوا در وبلاگ باشد.

مصرف کننده بايد بداند که بخشي از يک سيستم بازاريابي وابسته است. معمولاً يک سلب مسئوليت کوتاه مانند «اگر مواردي را در اين سايت خريداري کنيد، ممکن است کميسيون کمي کسب کنم. از اينکه از کار ما حمايت مي کنيد سپاسگزاريم.» خوبه.

مصرف کننده معمولاً قيمت بالاتري را به بازارياب وابسته نمي پردازد، زيرا هزينه شبکه وابسته از قبل در قيمت خرده فروشي گنجانده شده است.

https://www.blogtalkradio.com/hyehewitt7
https://www.viki.com/users/hyehewitt7_406/about
https://visual.ly/users/hyehewitt7/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/hye-hewitt
https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ
https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxpgpovx6k?live
https://slides.com/hyehewitt7
https://500px.com/p/hyehewitt7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/HyeHewitt7
https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssua85/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://www.cplusplus.com/user/HyeHewitt7/
https://8tracks.com/hyehewitt7
تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 383 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:23

آيا عسل واقعا مي تواند به درمان سرماخوردگي کمک کند؟

 

 

يک بررسي اخير نشان داد که عسل مي تواند نسبت به ساير اشکال مراقبت از سرماخوردگي «برتر» باشد، اما برخي از کارشناسان اين تحقيقات را زير سوال برده اند. بنابراين، آيا عسل واقعاً درمان طبيعي و سنتي است؟

عسل هزاران سال است که توسط انسان استفاده مي شود. شرح کاربرد دارويي آن در قرآن و انجيل و همچنين در متون بقراط، پزشک يوناني که به ابداع سوگند بقراط اعتبار دارد و يکي از پدران طب اوليه به شمار مي رود، يافت مي شود.

 

يک نقاشي غار 8000 ساله که در سال 1924 در اسپانيا کشف شد، مردي را در حال جمع آوري عسل از کندوي زنبور عسل به تصوير مي کشد.

 

اکنون مشخص شده است که عسل خواص ضد ميکروبي ويژه دارد. مطالعات اثربخشي آن را در مبارزه با باکتري هاي سالمونلا و E. coli نشان داده است و عسل خالص طبيعي به دليل خواص ضد التهابي آن براي درمان برخي زخم ها استفاده مي شود.

 

آيا عسل مي تواند سرماخوردگي را درمان کند؟

 

عسل يک درمان خانگي است که معمولاً براي مبتلايان به سرماخوردگي و آنفولانزا ارائه مي‌شود، اما شواهد مؤثر بودن آن اخيراً به طور سيستماتيک مورد بررسي قرار گرفته است.

 

دانشمندان دانشگاه آکسفورد دريافتند که عسل در تسکين علائم براي کساني که سرماخوردگي، آنفولانزا يا ساير عفونت‌هاي دستگاه تنفسي فوقاني (URTI) دارند، برتر است. آنها 14 مطالعه مختلف را مورد بررسي قرار دادند که هر کدام عسل را با روش ديگري براي مراقبت از URTI ها، مانند داروهاي سرکوب کننده سرفه، استروئيدها و آنتي بيوتيک ها مقايسه کردند.

 

 

دکتر جوزف لي، يکي از نويسندگان مطالعه جديد، مي‌گويد: «مطمئناً مطالعات انجام‌شده بهترين آزمايش‌هايي نبودند که تاکنون انجام شده است. در نهايت به همين دليل است که ما خواستار انجام مطالعات بيشتر شده ايم. در پزشکي باليني، بر اساس آنچه در دسترس است، بايد تصميم بگيريم که اکنون چه کار کنيم.»

با اين حال تجارب چند هزار ساله بشر در اين سياره کوچک نشان دهنده تاثير باورنکردني عسل طبيعي در حفظ سلامتي و تاثير به سزاي آن در درمان بيماري ها مي باشد.

 

فوايد عسل

 

عسل سرماخوردگي را درمان مي کند و علائم سرماخوردگي معمولي را تسکين دهد. تحقيقات نشان داده است که عسل ممکن است براي تسکين سرفه استفاده شود. همچنين ممکن است يک تسکين دهنده بي نظير نوشيدني هاي گرم براي گلودرد باشد.

 

هنگام مطالعه بر روي کودکان مبتلا به علائم سرماخوردگي، محققان دريافتند که مصرف عسل در تسکين سرفه در کودکان به همان اندازه موثر است و در بين والدين آنها نسبت به داروهاي ضد سرفه رتبه مطلوب تري داشت. با اين حال، توجه داشته باشيد که تحقيقات روي عسل براي سرفه اغلب تنها مدت زمان مطالعه داشتند. تجارب بسيار در ادوار مختلف نشان مي دهد که درمان سرماخوردگي با عسل و ليمو بسيار سودمند تر و سريع تر اتفاق مي افتد. فقط کافي است که کمي حوصله کنيد و پروسه يک هفته اي درمان سرماخوردگي با عسل و گياهان دارويي را از فرد متخصص دريافت و اجرا کنيد.

 

 

نوشيدن چاي گياهي گرم و آب با عسل مخلوط شده ممکن است گلودرد را تسکين دهد. علاوه بر نوشيدن مايعات زياد (و پرهيز از الکل و کافئين)، مرکز کنترل و پيشگيري از بيماري (CDC) نوشيدن نوشيدني‌هاي گرم و استفاده از عسل را براي تسکين سرفه در بزرگسالان و کودکان بالاي 2 سال پيشنهاد مي‌کند.

 

در مقايسه با آنتي بيوتيک ها و داروهاي شيميايي عسل و گياهان دارويي براي مواردي که بيماري حاد نيست، بهترين گزينه هستند.

در واقع، اين يکي از بزرگترين دلايل  منع مصرف آنتي بيوتيک است. آنتي بيوتيک ها مي توانند عوارض جانبي مانند اسهال و استفراغ، بثورات و واکنش هاي آلرژيک داشته باشند. بدتر از آن، مقاومت ضد ميکروبي ايجاد مي کند که آينده پزشکي را تهديد مي کند.

 

لي مي‌گويد مصرف عسل، از سوي ديگر، مشخصات ايمني خوبي دارد. اما عسل نيز يک محصول بسيار متغير است. اين مي تواند شامل 200 ماده مختلف از جمله پروتئين ها، ويتامين ها و مواد معدني مختلف باشد. با اين حال، در درجه اول، عسل شکر و آب است.

 

در صورت سرماخوردگي بايد عسل بخورم؟

 

به خوبي تشخيص داده شده است که شربت ها، از جمله عسل، اثر آرام بخش دارند: با تشکيل يک لايه خنک کننده در اطراف گلو، تحريک را از بين مي برند. داروهاي ضد سرفه بدون نسخه اين را با شکر افزوده تقليد مي‌کنند، طعم شيريني که ترشح بزاق را تحريک مي‌کند و ترشحات مخاطي را تسکين مي‌دهد و راه هوايي را روان مي‌کند.

 

پروفسور ران اکلس، که نزديک به 30 سال مديريت مرکز سرماخوردگي در دانشگاه کارديف را بر عهده داشت، مي‌گويد: «اين شيريني است که عامل رايج عسل، داروهاي سرفه و قرص‌هاي گلودرد است. هر سه مورد به همان اندازه در درمان سرفه و گلودرد موثر خواهند بود، اما نه ساير علائم.

 

اکلس مي‌گويد: «شايع‌ترين و آزاردهنده‌ترين علامت URTI در نوزادان تب است، جايي که عسل هيچ فايده‌اي ندارد، اما درمان‌هاي معمول - پاراستامول و ايبوپروفن - بسيار مؤثر هستند.» يکي ديگر از علائم سرماخوردگي يا آنفولانزا احتقان است و عسل مانع انسداد بيني فرد نمي شود.

 

مجموعه سوغات نهاوند با داشتن محصولات ارگانيک و بکر در تمام روز هاي سال مي تواند محصولات مورد نظر شما را در اختيارتان قرار دهد. براي اطلاعات بيشتر اينجا کليک کنيد.

 

https://www.ulule.com/bobbymiller4/#/projects/followed

https://justpaste.it/8p5ub

https://ello.co/bobbymiller4

https://www.goodreads.com/user/show/148183694-bobby

https://www.yelp.ca/user_details?userid=qbl350bnNhJeTLHoZbGVVA

http://www.cplusplus.com/user/BobbyMiller4/

https://www.openstreetmap.org/user/BobbyMiller4

https://clyp.it/user/oltm4zyb

https://www.mapleprimes.com/users/BobbyMiller4

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:24

بلوک سيماني سبک

بلوک هاي سيماني سبک با جايگزيني شن و ماسه با خاک رس منبسط شده، شيل يا تخته سنگ ساخته مي شوند. خاک رس منبسط شده، شيل و تخته سنگ با خرد کردن مواد خام و حرارت دادن آنها تا حدود 2000 درجه فارنهايت (1093 درجه سانتيگراد) توليد مي شوند. در اين دما، به دليل توليد سريع گازهاي ناشي از احتراق مقادير کمي از مواد آلي محبوس شده در داخل، مواد پف مي‌کنند. يک بلوک سبک معمولي 10.0-12.7 کيلوگرم وزن دارد و براي ساخت ديوارها و پارتيشن هاي غير باربر استفاده مي شود. از سرباره کوره بلند منبسط شده و همچنين مواد طبيعي آتشفشاني مانند پوکه و اسکوريا براي ساخت بلوک هاي سبک استفاده مي شود.

علاوه بر اجزاي اصلي، مخلوط بتن مورد استفاده براي ساخت بلوک سيماني همچنين ممکن است حاوي مواد شيميايي مختلفي به نام مواد افزودني براي تغيير زمان پخت، افزايش مقاومت فشاري يا بهبود کارايي باشد. اين مخلوط ممکن است داراي رنگدانه‌هايي باشد تا به بلوک‌ها رنگي يکنواخت بدهد، يا سطح بلوک‌ها ممکن است با لعاب پخته‌اي پوشانده شود تا جلوه‌اي تزييني ايجاد کند يا محافظت در برابر حملات شيميايي ايجاد کند. لعاب ها معمولاً با چسب رزيني ترموست، ماسه سيليسي و رنگدانه هاي رنگي ساخته مي شوند.

بلوک سيماني استاندارد

در ساخت سازه و انتخاب مصالح مناسب براي پيشبرد پروژه، دو موضوع مهم و اساسي مطرح ميشود که محل پروژه و کاربري سازه از جمله اين موارد ميباشد. ويلا سازي از جمله پروژه هاي رايج در شهرهاي مختلف يا حومه شهرها مي باشد که به دليل وسعت فضا و شرايط اقليمي منطقه، بايد براي ساخت آن از مصالح مناسب و مقرون به صرفه استفاده شود. به دليل رواج بلوک سبک در صنعت ساختمان سازي، کاربرد بلوکهاي سبک در ويلا سازي  يا کاربرد بلوکهاي سيماني سبک در انبوه سازي، متناسب با شرايط آب و هوايي منطقه، قبل از ساخت پروژه مورد بررسي قرار ميگيرد.

قبل از هر چيز به تعريف ويلا و تفاوت اين سازه با منازل مسکوني معمولي مي پردازيم. ويلا به سازه اي مي گويند که در چهار طرف خود آزاد بوده و نما دارد. معمولا اين سازه ها در مناطق ييلاقي براي بهره مندي ساکنان از طبيعت، منظره و آب و هواي خوش منطقه ساخته ميشود. مصالحي که براي ساخت ويلا بايستي انتخاب شود، نبايد از ظرفيت حرارتي بالا برخوردار باشد، که البته باز اين موضوع، بسته به تغييرات آب و هوايي منطقه در طول شبانه روز و ميزان استفاده ساکنان از ويلا، مورد بررسي قرار ميگيرد.

 

ميزان استفاده از بلوک سيماني در پروژه‌هاي ساختماني

در واقع، در اکثر پروژه‌هاي ساختماني با توصيه مهندسين ساختمان، به دليل قيمت مناسب و کيفيت بالا، به‌صورت کاملا فراگير و تثبيت شده از اين محصول استفاده مي‌کنند.

 

بلوک سيماني سبک مخلوط سيمان، پوکه معدني و آب است که در ميکسر ملات توليد مي‌شود و در دستگاه‌هاي اتوماتيک جديد توليد و پرس مي‌شود، سپس به اتاق بخار جهت خشک شدن فرستاده مي‌شود.

بلوک استاندارد سبک، از با صرفه‌‌ترين و اصلي‌ترين مصالح ساختماني است. بلوک استاندارد از ترکيب سيمان، پوکه معدني يا ماسه‌ي ريزدانه و حباب‌هاي هوا با‌ اندازه‌هاي مختلف فرآوري مي‌گردد. بلوک‌‌ استاندارد سبک به‌ عنوان جايگزين اجر (خشت) با مزيت‌هاي بالا شده است.

بلوک استاندارد عمدتاً براي ديوارهاي غير باربر و به‌عنوان پرکننده در کف‌سازي و شيب‌بندي ساختمان‌ها قابل‌ بهره‌گيري است.

فناوري توليد بلوک استاندارد سبک در کارخانه بلوک‌زني از تکنولوژي‌هاي جديد در فرآوري ساختمان‌ها است.

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:48

گردشگري چيست؟

 

گردشگري در واقع سفري است که فرد از کار و زندگي دور است و در جاي ديگري براي اوقات فراغت، کسب و کار و.. گردشگر نيز فردي است که فعاليت هاي توريستي انجام مي دهد. به عبارت ديگر، مجموعه فرايندهايي که زماني رخ مي دهند که يک توريست چند روز از خانه دور باشد و سفر کند، گردشگري ناميده مي شود.

 

انواع گردشگري

eee_9ctk.jpg

گردشگري مناطق مختلفي دارد و هر يک از آن ها طرفداران خاصي دارند. از ميان انواع گردشگري مي توان به موارد زير اشاره کرد.

گردشگري فرهنگي

 

اين نوع گردشگري با هدف بازديد از جاذبه هاي فرهنگي مناطق مختلف است و محبوب تر مردم علاقه مند به جاذبه ها و مناظر فرهنگي است. برنامه هاي گردشگري فرهنگي شامل بازديد از موزه ها، نمايشگاه ها، جشنواره هاي سنتي، رويدادهاي ورزشي و.

گردشگري ورزشي

 

گردشگري ورزشي طرفداران زيادي دارد و از جمله اهداف و برنامه هاي آن مي توان به تحقق رويدادهاي ورزشي مانند بازي هاي المپيک اشاره کرد.

اکوتوريسم

 

اين منطقه براي افرادي است که به طبيعتگردي علاقه مند هستند و مسافراني که به گردشگري مي روند در اين گروه هستند.

گردشگري کسب و کار

 

يکي از قديمي ترين انواع گردشگري گردشگري تجاري است. طرفداران اين نوع گردشگري معمولاً افرادي هستند که مي خواهند در نمايشگاه ها و بازارهاي ويژه اي که در جاي ديگري برگزار مي شوند شرکت کنند و ترجيح مي دهند براي اين منظور تورهاي گردشگري کسب و کار را انتخاب کنند.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  شهران گشت معراج

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:56

کارشناسان با تجربه در اکين نهال پس از سال هاي تحقيق و بررسي، به نتايج بسيار مهمي در اين زمينه رسيده اند. در اين مطلب اين تجارب با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

فوايد خاکستر در درخت گردو

خاکستر چوب براي رشد درخت گردو بسيار موثر است و به عنوان يک کود از آن استفاده مي کنندخاکستر در درخت گردو اثرات عالي و مطلوبي را در رشد و بازدهي دارد و با استفاده اندازه و درست و منظم مي توان عملکرد خوبي را از نهال گردو  مشاهده کرد.

خاکستر چوب داراي مواد مغذي است که اين عناصر در رشد گياهان و درختان گردو تاثير بالايي دارد.براي همين مي توانيد با سوزاندن اضافه چوب هاي درختان که هرس شده اند و يا خود بر زمين افتاده اند به رشد درخت گردو کمک کنيد.

در ادامه مي خواهيم از اهميت خاکستر در درخت گردو و ميزان استفاده و عناصر مفيد موجود در آن بيشتر بگوييم.تا آخر اين مطلب نهالستان اکين نهال با ما همراه باشيد.

خاکستر چيست و چه اهميتي دارد

يک باغدار به دنبال راهي است تا بتواند ميزان بازدهي  درخت گردو خود را بالا ببرد. يکي از اين راه ها اضافه کردن و فراهم آوردن کود مفيدي است که داراي پتاسيم – فسفر و نيتروژن سه عنصر اصلي باشد.

برخي از راه هاي شيميايي براي تامين نياز درخت استفاده مي کنند اما مي توان از خاکستر چوب براي فراهم کردن اين سه عنصر اساسي و مهم استفاده کرد.

خاکستر به باقي مانده و پودر شده چوب مي گويند.سرشار از کلسيم و مواد آلي است و ميزان کيفيت بالا و پايين با توجه به نوع چوب بستگي دارد.

اهميت خاکستر در درخت گردو جايگزين کودشيميايي

از آنجايي که استفاده کردن از کود مي تواند براي بازدهي بهتر درخت از ميزان رشد تا کيفيت بسيار موثر باشد مي توانيد براي اثردهي بسيار بالا و به عنوان يک ماده ريزمغذي از خاکستر در درخت گردو استفاده کنيد.

کمبود هر کدام از سه عنصر اصلي در درخت گردو مي تواند موجب کاهش ميزان باردهي و کيفيت نهال گردو شود.با بررسي هاي انجام شده مي توانيد با خاکستر تا حد مطلوبي اين مشکل را رفع کنيد.

خاکستر در درخت گردو داراي سه عنصر اصلي پتاسيم – نيتروژن و فسفر است که در آن کلسيم نيز به مقدار بالا مشاهده مي شود.

استفاده از خاکستر در درخت گردو موجب برقراري تعادل در اسيديته شدن خاک مي شود.ميزان اسيدي بودن خاک جزو موارد مهمي است که هر چند وقت بايد بررسي شود.

استفاده از خاکستر در بازدهي درخت گردو موثر است.خاکستر در درخت گردو مي تواند ميزان ph خاک را بالا ببرد و ميزان اسيدي بودن خاک را کاهش دهد. موجب شود تا خاک خيلي بهتر و راحت تر بتواند مواد مغذي و مهم را جذب خود کند.از همين رو مي تواند بسيار مفيد باشد.

خاکستر در درخت گردو موجب دفع حشرات و آفات مي شود.برخي از کنه ها و حشرات و حلزون و موجودات ريز هستند که در خاک زندگي مي کنند و مي توانند برخي مواد مغذي درخت استفاده کنند با پاشيدن خاکستر در خاک درخت گردو مي توانيد تا ميزان زيادي اين آفات و موجودات را از بين ببريد.

خاکستر موجب جذب بهتر مواد در خاک مي شود و دليل علمي آن اين است که اگر ميزان اسيدي و قليايي بودن خاک زياد باشد نمي تواند مواد را جذب کند اما خاکستر تعادل را براي ميزان اسيدي بودن برقرار مي کند.

خاکستر در درخت گردو به تبادل هوا در ميان خاک ها کمک کرده و موجب نفش کشيدن لايه هاي خاک مي شود.

اهميت پتاسيم – فسفر و نيتروژن در درخت گردو و رشد آن مشخص است و مي تواند در کيفيت محصولات بسيار موثر باشد.نيتروژن که در فرايند متابوليک درخت گردو تاثير گذاشته و براي ساخت پروتئين مي باشد.کلسيم موجود در خاکستر نيز موجب تعادل در اسيدي و قليايي بودن خاک مي شود. و همين طور در رشد و بازدهي مي تواند تاثير بسياير بي نظير و بالايي را داشته باشد.

 

خاکستر چوب بهترين خاکستر است

وقتي مي گوييم از خاکستر در درخت گردو استفاده کنيد منظورمان هر نوع خاکستري که فلز – لاستيک و.. باشد نيست.

خاکسترها هم کيفيت متفاوتي دارند.بهترين خاکستر چوب است مي توانيد وقتي شاخ و برگ اضافه درختي را هرس مي کنيد در منطقه اي دور از باغتان آنها را آتش زده و خاکستر چوب را استفاده کنيد.

 

زمان و ميزان استفاده از خاکستر در درخت گردو

بهترين زمان استفاده از خاکستر زماني است که زمين خشک باشد و در آن لحظه بارندگي نباشد.و اينکه قبل از شکوفه زني و گل دهي درخت گردو از خاکستر استفاده شود بهتر است.فصل بهار را توصيه مي کنيم.

ميزان ph خاک بسيار مهم است و قبل از استفاده از خاکستر بايستي آنرا اندازه بگيريد. کم و زياد بودن پي اچ موجب اسيدي و قليايي شدن خاک مي شود و در باردهي بسيار موثر است.

مي توانيد از ورقه هاي کوچکي که براي اندازه گيري پي اچ خاک است استفاده کنيد يا اگر مي توانيد ميزاني از خاک را به آزمايشگاه برده و آنرا از ميزان کم و زياد بودن اسيدي بررسي کنيد.

اگر خاک اسيدي داشتيد از خاکستر در درخت گردو براي بهبود آن استفاده کنيد مي تواند بسيار موثر و مفيد باشد.

ميزان استفاده از خاکستر در هر 9 متر مي تواند حدود 2  تا 3 کيلوگرم باشد بعد از آن بايستي به خوبي خاک را شخم بزنيد تا در خور خاک برود.خاکستر داراي آهک مي باشد و ميزان اسيدي خاک را پايين مي آورد اما قبل از هر چيزي بايد آن را به خوبي بررسي کنيد بعد از خاکستر استفاده کنيد.

استفاده بي رويه و زيادي نه تنها موجب اصلاح و تقويت خاک نمي شود بلکه مي تواند مضر باشد.

نکات مهم در استفاده از خاکستر در درخت گردو

  1. براي استفاده از خاکستر در درخت گردو زمان مناسبي را در نظر بگيريد طوري که بارندگي و باد شديد نباشد.
  2. از خاکستر شيميايي مثل خاکستر آهن يا فلزات استفاده نکنيد مي تواند برايتان چون شيميايي است خطرناک باشد.
  3. حتما قبل از استفاده از خاکستر در درخت گردو خاک را بسنجيد با توجه به ميزان قليايي و اسيدي بودن آن از خاکستر چوب استفاده کنيد.
  4. براي استفاده از خاکستر در درخت گردو از دستکش استفاده کنيد.
  5. به دليل داشتن قابليت اشتعالي در نهال گردو جوان و تازه کاشت شده از خاکستر استفاده نکنيد.
  6. خاکستر را با خاک ترکيب کرده و استفاده کنيد. به تنهايي توصيه نمي شود.
  7. اگر درختان حساسي داريد مي توانيد در کنار درخت يکسري چاله يا گودال ايجاد کرده و سپس خاکستر را درون آنها بريزيد.

چگونه خاکستر درست کنيم

تهيه و آماده سازي خاکستر کار سخت و دشواري نيست تنها به توجه و کمي احتياط نياز دارد.

در ابتدا بگوييم هر چقدر کيفيت خاکستر بالاتر باشد اثردهي بيشتر است.براي آماده سازي خاکستر از چوب مرغوب و مناسب استفاده کنيد. حواستان باشد در مابين آنها هيچ پلاستيک و آهن و .. نباشد.

سپس آنها را در منطقه اي خلوت بسوزانيد و بگذاريد به خوبي بسوزد.سپس خاکستر بدست مي آيد و صبر کنيد تا به خوبي سرد شود.

حتما اين عمل را در هواي خشک بدون وزش باد انجام بدهيد وگرنه تمامي خاکسترها جا به جا شده و در هوا پخش مي شوند.

 

جمع بندي اهميت خاکستر در درخت گردو

کود جزو فاکتورهاي بسيار مهمي است که بايد به آن اهميت بدهيم.درختان به سه عنصر مفيد و مهم فسفر – پتاسيم و نيتروژن نياز دارند و براي تامين آنها در خاک مي توانيد از کودها استفاده کنيد.

چه بهتر کود ارگانيک باشد و از کودهاي شيميايي تا حدي دور شويم.کود خاکستر در درخت گردو اثرات مطلوبي دارد و در اين مطلب به طور کامل درباره اثرات کود خاکستر در درخت گردو – ميزان و نحوه استفاده و.. را توضيح داديم.

نهالستان اکين نهال جزو اولين و برترين مراکز فروش و عرضه نهال گردو در سراسر ايران است.انواع نهال گردو را بدون واسطه و با تضمين قيمت و کيفيت با شناسه معتبر و اصالت محصول عرضه مي کند.

همچينين يکي از معتبرترين نهالستان هاي فعال در اين زمينه در کشور ترکيه، نهالستان fidandeposu ميباشد. که نهال هاي با کيفيت بالا ارائه ميدهد.

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 272 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:38

تعرف على العطور الشعبية

 

هناك العديد من ماركات العطور والكولونيا ذات السمعة الطيبة في الوقت الحالي ، لكن بعضها يحظى بشعبية كبيرة. يمكنك أن ترى شعبية هذه الماركات والعطور بين الناس وبائعي مستحضرات التجميل. تقع العطور التي غالبًا ما تشمها بين مختلف الأشخاص أو العلامات التجارية التي يقدمها البائعون لك باعتبارها العطور الأكثر مبيعًا في هذه الفئة.

 

أشهر عطور الرجال

 

من أجل أن يكون لديك الخيار الأنسب ، فإنه يقدم 8 ماركات مختلفة من أفضل وأشهر العطور الرجالية في العالم. ابقي على اتصال.

 

 

عطر Noir Black Lalique

 

Lalique هي واحدة من أشهر العلامات التجارية للعطور الرجالية وذات السمعة الطيبة والتي بدأت عملها في هذا القرن الجديد وعمرها أقل من عقدين. عطر Lalique Black Neur Men Eau de Toilette ، برائحته الخشبية والعطرية ، جذاب للغاية للرجال لدرجة أن الكثير من الناس حول العالم يستخدمونه.

 

إذا كنت مهتمًا بالروائح الحارة والمرة ، فاختر Noir Black Lalique دون تأخير.

 

هذا العطر مناسب جدا لفصلي الخريف والشتاء. نقطة أخرى مثيرة للاهتمام في هذه العبوة الجذابة هي أنها جعلت هذا المنتج علامة تجارية مشهورة.

ماء تواليت للرجال Souge Dior

 

إذا كنت تبحث عن عطر شهير يمكن استخدامه طوال أيام السنة ، فإن هذا العطر يعد خيارًا مناسبًا جدًا. أحد الأسباب التي نوصي بها بشراء العطر المذكور هو أن رائحته الجذابة باردة وحامضة ومرة ??وبالتالي يمكن أن تغطي مجموعة واسعة من الأذواق.

 

يحتوي ماء تواليت Souge Dior للرجال على مكونات طبيعية توفر عطرًا أصليًا للمستهلك ويمكن استخدامه في بيئات العمل والمناسبات الرسمية. جذبت المتانة العالية لعطر سوج ديور للرجال انتباه الكثيرين وأصبح أحد أكثر العطور شعبية بين الرجال.

 

 

ماء تواليت رجالي ليجند أوف مونت بلانك

 

إذا كانت لديك شخصية مريحة وترغب في إظهار ذلك في عطرك ، يمكنك استخدام هذا العطر. يتمتع ذا ليجند اوف مونت بلانك او دي تواليت للرجال ببنية طبيعية ورائحة لطيفة ، وهذا هو سبب ازدياد محبي هذا العطر يوما بعد يوم في جميع أنحاء العالم.

 

نوع العطر المستخدم في Legend of Mont Blanc Men Eau de Toilette بارد وحامض ومرير ، وهو مناسب جدًا لفصلي الربيع والصيف. من المميزات الشيقة لهذا العطر انتشار الرائحة التي استطاعت جذب انتباه المستهلكين.

 

خلاصة العطر الأسود للرجال حزمة جديدة لورين ميزون

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر من نوع الخشب الشرقي ، والتي يمكن تصنيفها ضمن مجموعة العطور الدافئة والمرة.

 

يستخدم هذا العطر في الغالب في فصلي الربيع والصيف. يستخدم عطر خلاصة بلاك عود لورين ميزون للرجال نفحات من جوزة الطيب والبخور والكمون ، والتي توفر عطرًا فريدًا للمستهلك. يصلح هذا العطر لحضور التجمعات المختلفة ويمكنك استخدامه في أماكن مختلفة.

 

عطر رجالي أو دي بارفان بيجاسوس دي مارلي

 

من الآمن القول أن هذا العطر من أفضل العطور الشرقية التي تنتجها هذه الشركة الفرنسية ومتاح لمحبي روائح الفانيليا. يمكن أن تدل الرائحة الدافئة والمرة لهذا العطر على وجودك في أي حفلة ويوصى باستخدام هذا العطر في الخريف والشتاء.

 

التصميم الجميل لهذا العطر جذاب للغاية للوهلة الأولى ، لكن شراء العطر المذكور ليس له هذه الميزة فقط ، وإلى جانب التصميم الجميل ، فإن متانته عالية جدًا أيضًا ، ويمكنك التأكد من أنه من خلال تحضير هذا المنتج ، هو منتج قيم.

 

عطر أونتوس للرجال أو دي بارفان كريد

 

إذا كنت تبحث عن عطر رجالي مناسب لهذا اليوم ، يمكنك اختيار هذا العطر. الرائحة المستخدمة في هذا العطر من الفواكه والنباتات العطرة ، في النوتة الأولية التي يتم فيها استنشاق البرتقال ، والعنب الأسود ، والأناناس ، والتفاح الأخضر ، وفي قلب العطر يمكنك أن تشعر برائحة الباتشولي والورد والياسمين.

 

كما تمنح النوتة النهائية المستهلك تجربة فريدة برائحة المسك والعنبر والأوكوموس والفانيليا. يتميز عطر أونتوس كريد للرجال برائحة معتدلة (متوازنة) ومرة ??وحلوة يمكنك استخدامها في جميع الفصول.

ماء عطر للرجال ون مليون برايف باكو رابان

 

إسبانيا هي أصل أحد العطور الأكثر شعبية في عالم الرجال هذه الأيام ، حيث تم استخدام الروائح الشرقية والحارة والحلوة والدافئة ، والتي يمكن أن يكون مذاق كثير من الرجال. في الهيكل الأولي لهذا العطر ، تم استخدام الحمضيات ، والعلكة ، والنباتات العطرية ، والدخان ، والتوابل ، والخشب ، مما يشير إلى أننا نواجه رائحة دافئة ومرة ??وحلوة.

 

اجتذبت العبوات المختلفة لهذا العطر انتباه المستخدمين ولها شكل يشبه سبيكة الذهب التي اشتريت منها بالفعل منتجًا ذهبيًا ثمينًا عن طريق شراء العطر المذكور. عطر One Million Prive Paco Raban Men Eau de Parfum هو منتج فريد برائحته طويلة الأمد وانتشاره العالي.

 

ماء عطر للرجال Interload Waves

 

هذا العطر من العطور التي يتم إنتاجها في الدول العربية وله متانة عالية جدا. بلد منشأ Men Eau de Parfum Interlude Amvaj هو عمان ، وهذا العطر له رائحة عالية ، إلى جانب متانته العالية ، مما أدى إلى زيادة قيمة شراء المنتج بشكل كبير.

 

الرائحة المستخدمة في إنتاج هذا العطر دافئة ومرّة وحلوة وهي مناسبة جدًا للاستخدام في الخريف والشتاء. في تحضير هذا العطر ، تم استخدام روائح الزهور والجلود والنباتات العطرية وخشب الصندل ، والتي يمكن أن تكون مناسبة لأذواق كثير من الناس.

 

ماء تواليت للرجال من ليلى حاتمي

 

كما تعلمون ، دخل مشاهير إيرانيون عالم العطور لبعض الوقت ، وبعضهم لديه عطور معطرة ودائمة بأسمائهم الخاصة ؛ أحد هذه الأسماء هو Leila Hatami Men's Eau de Toilette. يعتبر هذا العطر من العطور المرة في فئة السعر الاقتصادي.

 

ينصح بشدة للرجال في منتصف العمر لاستخدامه في المواسم الحارة. يتميز هذا العطر الرجالي الجذاب برائحة البرتقال والفلفل الأسود والهيل في النوتة الأولى. ثم يصل إلى المكونات الفاكهية للبلاك بيري والتفاح الأخضر والنعناع وينتهي أخيرًا بالمكونات النهائية من الطحالب والعنبر ونجيل الهند.

 

للرجال ماء تواليت

 

نويد محمد زاده من المشاهير الإيرانيين الآخرين الذين يوجد عطرهم في مجموعة العطور الشعبية والأكثر مبيعًا. تحظى نافيد بشعبية كبيرة بين المعجبين الشباب من خلال تقديم عطرين للرجال والنساء بنفس شكل الزجاج وعبوته.

 

يبدأ ماء تواليت للرجال من نافيد محمد زاده مع النفحات الأولية من أوراق البنفسج والريحان والبرغموت ، وينتهي بالنوتة الوسطى باستثناء الفلفل الهندي والوردي ، وينتهي بنوتة نهائية شهيرة لنجيل الهند الهندي الشهير.

 

هذا العطر مناسب أيضًا للشباب ويمكن استخدامه أيضًا في الفصول الأربعة.

 

سعر ماء تواليت For Him الرجالي في الدرجة الاقتصادية ويمكنك فتح حساب عليه كعطر يومي رخيص.

منبع :

https://anieh.com/

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/juanstewart4/

https://anieh818452039.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/Idea/rupnem/%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%A9_%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%A9_%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

https://myspace.com/juanstewart4

https://unsplash.com/@juanstewart4

https://www.liveinteet.ru/stat/anieh.com/

https://www.pinterest.com/juanstewart4/_saved/

https://www.behance.net/juanstewart

https://disqus.com/by/juanstewart4/about/

https://en.gravatar.com/anieh22

https://www.ted.com/profiles/32889374

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 146 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:24

شرايط کار دوربين مداربسته

اصطلاح Operating Conditions يا شرايط کار دوربين مداربسته به شرايط محيطي اي اشاره مي کند که دوربين براي کار به آنها نياز دارد.

 هايک ويژن

حساسيت هاي محيطي دوربين هايک ويژن در کدام بخش هاست؟

 

دوربين هاي مداربسته و دستگاه هاي ضبط کننده معمولا به دو مشخصه محيطي حساس هستند:

 

دما:

ميزان دماي محيط بايد در بازه استانداردي باشد که در کاتالوگ دوربين به آن اشاره شده است. در غير اين صورت دستگاه از کار مي افتد يا کار کردن در اين دما عمر آن را به شدت کاهش مي دهد. ميزان دماي استاندارد دستگاه و دوربين معمولا به صورت يک بازه از حداقل دما تا حداکثر دماي کار در کاتالوگ آورده مي شود.

 

رطوبت:

 در صورتي که رطوبت محيط نصب دوربين يا دستگاه ضبط از مقداري مشخص بيشتر باشد، طول عمر دستگاه به شدت کم مي شود و احتمال اتصالي داخلي در دستگاه به دليل وقوع چگالش آب وجود دارد. ميزان رطوبت استاندارد دستگاه معمولا به صورت يک مرز در کاتالوگ نوشته مي شود، در صورتي که رطوبت از مقدار ذکر شده در کاتالوگ کمتر باشد دستگاه به خوبي کار خواهد کرد.

پکيج دوربين مداربسته  دوربين مداربسته   نصب دوربين مدار بسته

 

براي رفع اين مشکلات و کاهش محدوديت ها از چه روش هايي مي توان استفاده کرد؟

براي کاهش محدوديت هاي دمايي دوربين معمولا از فن و هيتر استفاده مي شود. کاورهايي استاندارد داراي فن و هيتر توسط هايک ويژن ساخته شده اند که مي توانند تا حدي شرايط کار دوربين را بهبود دهند. در مورد دماي محيط نصب دستگاه، با توجه به اينکه دستگاه معمولا در اتاق و محيط بسته نصب مي شود مي توانيد از دستگاه هاي تهويه هوا استفاده کنيد. استفاده از فن و هيتر همچنين مي تواند تا حدي رطوبت داخل بدنه دوربين را کاهش دهد.

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:35

 

مقايسه اجمالي سوييچ هاي سيسکو

 

تکنولوژي FlexStack و FlexStack-Plus

Flexstack  نام تکنولوژي stacking است که براي سري سوييچ هاي اترنت 2960-S مي باشد (تنها اين سوييچ از اين تکنولوژي استفاده مي کند) Flexstack-Plus نيز براي سوييچ هاي کاتاليست سري 2960-X و 2960-XR استفاده مي شود. هر دو تکنولوژي Flexstack و Flexstack-Plus نياز به يک ماژول اکسترنال خاص براي استک شدن با يکديگر و همينطور کابل Flexstack براي ارتباط با ماژولها دارند، که بدون اين ماژول stacking عمل نمي کند.

 به گزارش بخش خبري نمناک اتصال سوئيچ ها به يکديگر از طريق اتصال به وسيله اين ماژول مخصوص، باعث مي شود که سوئيچ هاي درون استک به صورت يک سوئيچ واحد عمل مي کنند. تکنولوژي FlexStack و FlexStack-Plus با استفاده از ساختارهاي دروني، مانند 1+N Redundancy، دسترسي بالا (HA) و قابليت پيش تنظيمي، ميتوانند مجموع هزينه ها را کاهش دهند، که در سوئيچ هايي که به صورت standalone استفاده مي شود، وجود ندارد.

ويژگي هاي HA مثل EtherChannel و FlexLinks که بين اعضاي يک استک کار مي کند، موجب بالا رفتن طول عمر و اتصالات شبکه مي شود. FlexStack-Plus بر پايه FlexStack است. FlexStack، در سال 2010 در سري سوئيچ هاي 2960-S و تکنولوژي FlexStack-Plus در سال 2013 با ماژولهاي سري 2960-X و 2960-XR از سري سويچ هاي اترنت (کاتاليست) سيسکو معرفي شد.FlexStack-Plus به نوعي بهبود يافته FlexStack است.

پهناي باند آن به دو برابر افزايش يافته و اجازه مي دهد تعداد سوييچ هاي بيشتري عضو استک شوند. پهناي باند FlexStack-Plus براي اعضاي يک استک تنها 4Gbps در مقايسه با 20Gbps براي FlexStack مي باشد. شما مي توانيد از طريق تکنولوژي FlexStack-Plus، 8 سوئيچ 2960-x يا 2960-XR و در FlexStack، تنها 4 سوئيچ 2960-S را عضو يک استک کنيد.

نکته مهمي که در ارتباط با سري هاي XR وجود دارد اينست که لايسنس هاي OS  ميتواند در برخي از پارت نامبر ها از لايه سوم ((IP Basedپشتيباني کند.

معرفي محصول سوييچ سيسکو WS-C2960S-48LPS-L

قابليت HA و Redundancy

اتصالات پرسرعت تکنولوژي Flexstack، ارتباطات پايدار (Redundant) را از هر عضو استک به عضو ديگر فراهم مي آورد. در معماري stacking، مسير داده اضافي (data path redundancy) قرار داده شده است.

n4_62vt.jpg

به اين شکل که بين هر 2 عضو درون استک، 2 مسير فيزيکي از طريق کابل استک قرار داده مي شود که اتصال سوييچ هاي درون يک استک با کابل استک، يک مسير redundant را فراهم مي کند.

قابليت stacking، در دسترس بودن سوييچ هاي اترنت را به وسيله قابليت redundancy براي هر دو سوييچ فيزيکي و پورت هاي uplink ايجاد مي کند. (يعني يک ارتباط هميشگي پايدار فراهم مي کند.) زيرا، تمام اجزاي استک با لينک مستقل به سوييچ لايه بالا متصل مي شوند و با از دست رفتن (قطع شدن) يکي از سوييچ ها يا يکي از اينترفيس هاي uplink، از دردسترس بودن شبکه جلوگيري به عمل نمي آيد. يا در کل شبکه down نمي شود.

از آنجاييکه هر سوييچ logical چندين پورت uplink دارد، سوييچ logical هنوز هم متصل به شبکه است زيرا حداقل يک پورت uplink فعال دارد.

معرفي سوييچ سيسکو WS-C2960X-48TD-L 

Mixed FlexStack

Flexstack-plus با نسخه هاي پيشين 2960-S و Flex-stack سازگار است. ترکيب 2960-X و 2960-S به عنوان اعضاي يک Stack شدني است. هنگاميکه درون يک اسنک اعضايي مانند 2960-X و 2960-S وجود داشته باشند، Flexstack-Plus توانايي هاي خود را در حد يک Flexstack پايين مي آورد طوري که پهناي باند استک به 40Gbps مي رسد و بيشينه اعضاي يک استک به 4 عضو مي رسد.در اين متن منظور از 2960، سوييچ هاي سري 2960-X و 2960-XR و 2960-S است مگر در جايي به طور ويژه نمونه خاصي نام برده شود تفاوت Flexstack و Flexstack-Plus در جدول زير مشخص شده است.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر درباره 2960-X و 2960-XR به بخش Campus LAN Access Switchesدر سايت cisco.com مراجعه کنيد.Flexstack و Flexstack-Plus به عنوان بخشي از معماري شبکه توسعه پذير، به راحتي و سريع امکان تدارک و مديريت تعداد بيشماري سويچ را در هر مقياسي به ما مي دهد.

Why Stack Etheet Switches؟

استک کردن سويچ هاي اترنت، مجموع هزينه هاي مدير شبکه و هزينه هاي نگهداري شبکه را کاهش مي دهد، زيرا دستگاه هاي کمتري براي مديريت وجود دارند و همچنين، زمان دردسترس بودن (uptime) شبکه به وسيله قابليت redundancy افزايش مي يابد. شکل 1 دو روش توسعه سوييچ هاي اترنت در لايه access را نشان مي دهد.

 

در هرکدام از موارد، 4 سويچ اترنت به سويچ core (6509switch) متصل شده اند.سناريوي توسعه داده شده در سمت چپ، 4 سويچ را نشان مي دهد که با کابل هاي مشابه در کنار يکديگر قرار گرفته اند؛ اما در يک استک نيستند. (به صورت standalone هستند) هر سويچ standalone در سمت چپ، 2 پورت uplink در لايه distribution دارد که در يک گروه Etherchannel با يکديگر ترکيب شده اند و 4 سويچ در شکل سمت راست با تکنولوژي Flexstack-Plus با يکديگر استک هستند. (لينکهاي Flexstack-Plus به رنگ قرمز در شکل نشان داده شده اند.) استک، 4 پورت uplink در لايه distribution دارد، زيرا Flexstack از قابليت Etherchanneling اينترفيس هاي اترنت قرار گرفته درون يک استک پشتيباني مي کند. هنگاميکه تمامي سويچ ها در يک استک هستند، مي شود از تمامي مزاياي EtherChannel بهره مند شد. وقتي که سويچ ها دورن يک استک قرار مي گيرند، تمامي مزاياي گروه بندي EtherChannel براي آنها حفظ مي شود. که همانطور که در شکل ملاحظه مي کنيد 4 پورت uplink درون يک گروه Etherchannel با يکديگر قرار گرفته اند.

مقايسه اي کامل تر از انواع سوييچ 2960 را مي توانيد در شکل زير ببينيد

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 272 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 17:05

دوربين مداربسته بي سيم (Wireless)

دوربين هاي مدار بسته بي سيم اطلاعات تصوير و صدا را از طريق انتقال بي سيم (بدون کابل) به گيرنده ارسال مي کنند. اما توجه داشته باشيد که دوربين همچنان نياز به برق داشته، و برق آن تنها از طريق منبع تغذيه و کابل برق تامين مي شود. البته برخي دوربين هاي مداربسته طوري طراحي شده اند که با باتري نيز کار مي کنند و سيستم کلا بي سيم مي شود. دوربين هاي مداربسته بي سيم به صورت کلي در دو دسته بندي جاي مي گيرند و تکنولوژي بکار رفته براي انتقال اطلاعات در هر کدام از اين دو دسته با هم متفاوت هستند:

  • دوربين هاي مداربسته بي سيم آنالوگ
  • دوربين هاي مداربسته بي سيم ديجيتال

دوربين بي سيم آنالوگ

دوربين هاي بي سيم به علت هزينه هاي نصب پايين و راه اندازي آسان در ظاهر گزينه هاي جالبي به نظر مي رسند. از اين دسته از دوربين ها مي توان بدون کابل کشي هاي طويل و متعدد که در ساير دوربين هاي مدار بسته معمولي وجود دارد بهره برد.

انتقال اطلاعات و تصاوير در دوربين هاي آنالوگ بيسيم از طريق تبديل سيگنال تصوير به سيگنال هاي راديويي انجام مي گيرد. اين دوربين ها داراي قدرت برد متفاوتي هستند که تعيين کننده خروجي فرکانسي آنهاست. در حال حاضر استفاده از اين دوربين ها تقريبا منسوخ شده است، زيرا در عين حال که کارکردي ساده و قيمتي ارزان دارند داراي معايب بسياري هستند.

دوربين هاي بي سيم به علت هزينه هاي نصب پايين و راه اندازي آسان در ظاهر گزينه هاي جالبي به نظر مي رسند. از اين دسته از دوربين ها مي توان بدون کابل کشي هاي طويل و متعدد که در ساير دوربين هاي مدار بسته معمولي وجود دارد بهره برد.

از جمله معايب اين دوربين ها مي توان به موارد زير اشاره نمود :

  • اين دوربين ها بسيار تحت تاثير آلودگي هاي صوتي و نويز هاي الکترومغناطيسي موجود هستند. اگر اين آلودگي ها در محيط زياد باشند يا دوربين در محيط هاي مرطوب نصب گردد قدرت سيگنال ارسالي در آنها به شدت کاهش مي يابد.
  • اگر قصد خريد چنين دوربينهايي را داريد بايد بدانيد که به دليل عملکرد نسبتا ضعيف اين دوربين ها برند هاي معتبر و قابل اعتماد دوربين مداربسته ديگر تمايل به توليد اين دسته از محصولات ندارند و شما مجبوريد از بين برند هاي ناشناخته و غير معتبر انتخاب نمائيد.

دوربين بي سيم ديجيتال (IP)

انتقال اطلاعات در دوربين هاي تحت شبکه هايک ويژن بي سيم معمولا از طريق پروتکل واي فاي (Wifi) انجام مي شود. با استفاده از اين تکنولوژي مي توان حجم بسيار بالايي از اطلاعات را با سرعتي بسيار بيشتر انتقال داد. دوربين هاي مدار بسته بيسيم تحت شبکه حساسيت کمتري نسبت به آلودگي هاي سيگنالي و نويز دارند. برخي از اين دوربين ها خود داراي آنتن واي فاي هستند که معمولا از برد انتقال مناسبي برخوردار نيستند و براي تقويت سيگنال آنها مي توانيد از آنتن هاي تقويت کننده ديجيتال استفاده نماييد.

خصوصيات دوربين مدار بسته بي سيم

  • نصب و راه اندازي اين سيستم ها بسيار آسان بوده و نياز به تخصص و مهارت خاصي ندارد.
  • اين دوربين ها امکان مکالمه دارند زيرا داراي ميکروفن و بلندگوي داخلي هستند.
  • مجهز به WIFI هستند و آنها را مي توان به شبکه اينترنتي خانگي متصل نمود.
  • داراي سنسور حرکتي هستند و سوژه هاي متحرک را در تصوير بخوبي تشخيص مي دهند.
  • پشتيباني از SD کارت در ظرفيت هاي مختلف
  • امکان گردش در تمام جهات را دارند.

چرا دوربين هاي بي سيم کمتر مورد استفاده قرار مي گيرند؟

با وجود ويژگي هاي جذاب اين دوربين ها معمولا کمتر از دوربين هاي مداربسته معمولي مورد استفاده قرار مي گيرند. يکي از دلايل اين عدم استقبال اين است که در کل اين دوربين ها در عملکردشان از ثبات مناسبي برخورد دار نيستند و کارايي کلي آنها زير سوال مي رود. اين موضوع در مورد مورد دوربين هاي بي سيم آنالوگ اين موضوع به مراتب بيشتر است.

فرستنده هاي آنالوگ و ديجيتال دوربين مداربسته هايک ويژن

فرستنده هاي ديجيتال يا آنالوگ هايک ويژن ادواتي هستند که مي توان از آنها جهت ارسال اطلاعات به صورت آنالوگ يا ديجيتال استفاده نمود. براي مثال از جمله فرستنده هاي ديجيتال مي توان به نانواستيشن ها اشاره نمود که برد پاييني دارند و عمل انتقال تصاوير و اطلاعات بين شبكه اي را انجام مي دهند.

برد ارسال سيگنال دوربين مداربسته

برد دوربين مداربسته بيسيم تا حد زيادي به کيفيت آن بستگي دارد و معمولا بر روي مشخصات آن درج شده است. اما چنانچه دوربين وايرلسي تهيه کرديد که از برد آن راضي نيستيد مي توانيد با استفاده از تقويت کننده هاي سيگنال و يا آنتن هاي مخصوص، برد ارسال سيگنال آن را افزايش دهيد.

آيا دوربين هاي وايرلس به راحتي هک مي شوند؟

اين سوالي است که بسيار از طرف مشتريان مطرح مي گردد. اغلب مطالب زيادي در مورد هک دوربين هاي مداربسته وايرلس شنيده مي شود که شامل دسترسي به تصاوير اين دوربين ها توسط هکرها نيز مي گردد.

در مورد دوربين هاي وايرلس احتمال کمي براي هک آنها وجود دارد. اما در صورتي که گيرنده ديگري که بر روي همان فرکانسي که براي دوربين هاي خود استفاده مي کنيد وجود داشته باشد؛ ممکن است بتواند به تصاوير شما دسترسي پيدا کند.

اين موضوع مي تواند در مورد دوربين هاي آنالوگ وايرلس اتفاق افتد که ديگر منسوخ شده اند. اما در مورد دوربين هاي IP وايرلس اين احتمال تقريبا نزديک به صفر است. زيرا از امنيت بسيار بالايي برخوردار اند زيرا از فرکانس هاي مختلفي استفاده مي کنند.

آيا براي استفاده از دوربين هاي وايرلس به اينترنت نياز داريم؟

اغلب اين سوال از طرف کاربران مطرح مي شود که آيا دسترسي به اينترنت براي استفاده از يک دوربين وايرلس لازم است؟ پاسخ هم مي تواند “بله” و هم “خير” باشد. زيرا اين مساله بستگي به نحوه استفاده از دوربين مداربسته دارد.

ممکن است در منطقه اي که هستيد اصلا دسترسي به شبکه اينترنت مقدور نباشد. يا اينکه دسترسي داريد اما نمي خواهيد حجم اينترنت و پهناي باند تماما توسط دوربين ها مصرف شود. براي حل اين مشکل مي توانيد دسترسي به تصاوير از طريق تلفن هاي همراه، تبلت يا PC را حذف کنيد. با اين کار ديگر نيازي به اينترنت نخواهيد داشت و بدين معني است که تصاوير ديگر از طريق اينترنت ارسال نمي شوند.

 https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2643g0-izs/

https://tiamcctv.com/product/ds-7608ni-e2-8p/

https://tiamcctv.com/product/ds-7116hqhi-k1/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce16d0t-it3/

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 273 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:23

ورم لثه بعد از ایمپلنت

 

قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید.

به گزارش خبرگزاری موج، قطعا پر کردن جای خالی دندان ها می تواند زیبایی چهره فرد را افزایش دهد. با کاشت دندان به روش ایمپلنت می توانید عملکرد و و زیبایی یک دندان طبیعی را برای خود به ارمغان بیاورید. البته این روش نیز دارای کمی عوارض و ریسک نیز هست که بهتر است پیش از اقدام به کاشت ایمپلنت دندان با این موارد آشنا شده باشید.

عوارضی که ممکن است پیش بیاید کوتاه مدت و بلند مدت است. مطالعاتی که انجام شده است نشان داده است 95 درصد از بیماران با موفقیت و بدون هیچ گونه عوارض ایمپلنت دندان را انجام داده اند و لبخندی رضایت آمیز مراکز ایمپلنت را ترک کرده اند.

عمر مفید این روش حدود 25 تا 30 سال است که هستند بیمارانی که بیش از این مدت هم از ایمپلنت دندان استفاده کرده اند و رضایت کافی داشتند. همه این عوارض و ماندگاری پس از سلامت عمومی بدن بیمار به میزان مراقبت فرد بستگی دارد.

مهم ترین مزیتی که این روش نسبت به روش های مشابه خود دارد این است که عملکرد آن می توانند دقیقا مانند دندان طبیعی باشد و همین باعث شده است از بروز برخی مشکلات مانند مشکلاتی در تکلم و جویدن غذا دیگر در این روش حذف شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برند های ایمپلنت دندان و هزینه آن می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان در تجریش

علت تورم بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

اینکه بعد از کاشت ایمپلنت دندان حدودا 3 الی 5 روز تورم داشته باشید طبیعی است. این تورم ممکن است در این مدت به همراه کمی درد و احساس ناراحتی باشد که کاملا طبیعی است. در صورتی این درد باعث آزار و اذیت شما شد می توانید با مشورت و تجویز پزشک از مسکن هایی که مجاز هستید استفاده نمائید.

البته دو دسته از بیماران در این نوع کاشت احساس درد و ناراحتی بیشتری خواهند داشت: اولی افرادی که به صورت همزمان دندان های خود را کشیده  و بلافاصله کاشت ایمپلنت انجام دهند. دوم آن دسته از بیمارانی که انتهای ریشه دندان هایشان دارای کمی عفونت باشد.

در این دو صورت ممکن است باعث ورم لثه بعد از ایمپلنت، علت آبسه لثه بعد از ایمپلنت، سوزش لثه بعد از ایمپلنت و یا خارش لثه بعد از ایمپلنت شوند. این موارد رایج ترین عوارضی است که این دسته از افراد با آن روبرو می شوند.

اغلب بیماران تصور می کنند دلیل ورم لثه بعد از ایمپلنت تنها به خاطر عفونتی است که بعد از انجام ایمپلنت به وجود آمده است اما این تصور کاملا غلط است. زیرا عفونت بعد از انجام جراحی بسیار نادر است و روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن از بروز عفونت  لثه جلوگیری نمود. اغلب ورم لثه بعد از ایمپلنت دندان به دلیل برش و شکافی است که بر روی لثه باید برای کاشت ایمپلنت ایجاد شود. زمانی که برش و شکاف لثه انجام می شود بافتینرم لثه با خونریزی روبرو می شود و همین باعث ایجاد کمی ورم و کبودی در ناحیه جراحی می شود.

عوارض و نشانه های بیماری لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

از نشانه ها و عوارض کوتاه مدت لثه پس از ایمپلنت دندان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ایجاد خونریزی لثه
  • بروز عفونت لثه که به صورت نادر رخ می دهد.
  • بروز التهاب لثه
  • بیرون آمدن بیش از حد دندان در اثر تحلیل لثه
  • ایجاد فاصله ایجاد شده بین دندان و لثه
  • بروز بوی بد دهان

ایجاد مزه بد دهان

هر یک از علائم بالا را که مشاهده کردید بهتر است بلافاصلهبه پزشک معالج خود مراجعه کنید تا قبل از ایجاد مشکلی اساسی عوارض پیش آمده درمان شود. در صورتی که این نشانه ها کوتاه مدت باشد با دارو درمان می شود. اما اگر بیماری برای شما پیش آمده باشد نیاز به درمان اساسی است تا ایمپلنت شما را پس نزند و مشکلی برای شما پیش نیاید.

ورم لثه بعد از ایمپلنت را چگونه کاهش دهیم؟

پیش از آنکه به بررسی این بخش بپردازیم بهتر است بدانید با استفاده از کاشت ایمپلنت دیجیتال می توان این درد، تورم  و کبودی پس از کاشت را بسیار کاهش داد. اما در صورتی که ایمپلنت سنتی انجام بدهید میزان خونریزی، تورم و تغییر رنگ لثه بعد از ایمپلنت کمی بیشتر است و البته طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن میزان تورم پس از کاشت را کاهش داد.

کاهش درد ایمپلنت

شاید این برای شما سوال باید که برای کاهش درد ایمپلنت چه باید کرد؟ یکی از رایج ترین راه حل هایی که می توان از آن برای کاهش دادن تورم لثه بعد از جراحی کاشت ایمپلنت انجام داد استفاده از کمپرس یخ است. بهتر است حداقل تا سه روز بععد از جراحی کاشت ایمپلنت از قرار دادن کمپرس یخ بر روی ناحیه ایمپلنت شده استفاده کنید.

 بهتر است غذاهایی که سفت هستند و ممکن است به ناحیه جراحی فشار زیادی وارد کنند را استفاده نکنید تا کمی این تورم کاهش پیدا کند. تا چند روز از مواد غذایی نرم و آب دار استفاده نمائید. البته میزان داغ بودن این مواد غذایی نیز می تواند تاثیر منفی بر ورم لثه شما بگذارد. روش های دیگری هم هستند که با استفاده از آن می توان التهاب و ورم لثه را کاهش داد. این راه حل ها عبارتند از:

بهتر است از خمیر دندان هایی که ضد باکتری هستند به صورت روزانه دو مرتبه استفاده نمائید تا بلکه کمی از تورم و التهاب این ناحیه کاهش یابد.

با استفاده از قرقره کردن آب نمک و یا استفاده از دهانشویه از تجمع پلاک در ناحیه جراحی و بروز عفونت جلوگیری کنید.

بهتر است در طول روز حداقل 2 مرتبه از ژل های دهانی استفاده نمائید.

با استفاده از سرنگ های مخصوص ژل دهانی را باید زیر ایمپلنت خود تزریق کنید تا ورم های بعد از کاشت کاهش یابد.

راه های تشخیص ورم لثه بعد از کاشت ایمپلنت دندان چیست؟

در صورتی که کاشت ایمپلنت دندان داشته اید  و دچار ورم لثه شده اید باید بدانید نشانه ها علائم آن تقریبا شبیه به بیماری های لثه ای است . در صورتی که به موارد زیر ابتلا شدید بهتر است بلافاصله با پزشک مشورت کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. این نشانه ها عبارتند از:

در حین مسواک زدن لثه شما دچار خونریزی شود.

دچار خارش لثه بعد از ایمپلنت دندان شده باشید.

کمی احساس سوزش لثه بعد از ایمپلنت داشته باشید.

احساس درد در ناحیه اطراف جراحی کاشت ایمپلنت دندان داشته باشید.

هنگام غذا خوردن ایمپلنت شما کمی دچار لقی و جابه جایی شود.

احساس مزه بد در دهان خود داشته باشید.

دچار سفید شدن لثه بعد از ایمپلنت و یا تغییر رنگ لثه  بعد از ایمپلنت دندان شوید.

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 322 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:22

لینک دوستان

خبرنامه